2013. június 6., csütörtök

Mindig a fülénél baszom el, mondja a kislány…


Én: Hogy beszélsz?
ZK: Ahogy te szoktál.

Mit mondjak? Felnőttek a gyerekek.

És hogyan telik a hétvége felnőtt gyerekeinkkel?

DURR. BUMM.

DURR.

Ugyanis ZK-nak új hobbija van. Lufi csavargatással gyárt mindenféle élőlényt. És a cica fülével nem boldogul.

Pepe: Honnan ilyen kreatív ZK?
Én: Fogalmam sincs.

És azt sem tudjuk, honnan vette a fejébe ezt a lufi dolgot. Mondjuk lehetne rosszabb is, de ez is elég rossz.

Első lépésben az apját rábeszélte az alapanyagok (lufi+műanyag fújó) beszerzésére. A játékboltban sajnálkoztak az eladók, hogy nincs megfelelő lufijuk. De van, mondta a lányom. És meg is mutatta, melyik polcon, mert jobban ismeri a bolt készletét, mint az eladók.

Második lépésben aztán itthon sorban durrogtatta a lufikat kifelé, mert nem tudtuk meggyőzni, hogy, ha teljesen felfújja azokat, akkor a csavargatásnál kidurran. Mert nem buta, csak makacs. (Amikor az apja megtanította, hogy kell a lufi száját bekötni, köszönet helyett, csak rákiabált: Mondtam, hogy így kell!) Aztán nagy nehezen meggyőztük. Az internet segítségével. Mert annak hisz, csak nekünk nem.

Így már nem durrogtak a lufik folyamatosan. Viszont elkezdődött a lufik csikorgatása. Így a hétvégét kiabálással töltöttük: ZK MENJ A SZOBÁDBA! ZK A SZOBÁDBAN CSAVARGASD A LUFIT! ZK NE CSIKOROGJ! ZK! ZK!

De nem csügged. Tucat számra gyártja a lufi virágokat, lufi madarakat, lufi nyulakat, lufi cicákat.

És így már csak a spontán durranások maradnak. Úgyhogy ijedezünk.

Jobb volt, amíg keresztszemes hímzésben utazott.

Aztán tegnap eltűnt a lufi fújója.

ZK az egész családot megvádolta.

De nem mi voltunk.

De azért megkönnyebbültünk.

De aztán meglett.

2 megjegyzés:

liza írta...

ó, ha tudtam volna, hogy csak kérni kell :-)))))

Viv írta...

Niki velem ilyet a postán vetetett, amíg csekkeket fizettem be. Viszont én közöltem, hogy nincs az az isten, hogy én ezt megtanuljam, youtube-on meg se mutattam neki, hogy kell, viszont minden héten jönnek hozzánk a kórházba a bohócdoktorok. :) Ők örülnek, hogy a saját készletünket használjuk el a gyerek kívánságaira, én örülök, hogy nem nekem kell lufiznom, gyerek örül, hogy minden második állatot/virágot hazavisszük. Mindenki boldog. :)